Biblioteka Narodowa

Aktualności

Rozwiązywanie problemów z nową książką telefoniczną

Dodano: 11.02.2016

ZTI informuje, że ewentualne problemy z otwieraniem nowej książki telefonicznej zależne są od przeglądarki. Aby książka telefoniczna była widoczna, prosimy o wykonanie poniżej opisanych kroków dla poszczególnych przeglądarek.

  • Mozilla Firefox:

Należy włączyć przeglądarkę i nacisnąć klawisze Ctrl+Shift+Delete, w okienku zaznaczyć tylko pola „Ciasteczka”, ”Pamięć podręczna”, „Dane witryn trybu offline”

Po restarcie przeglądarki książka powinna być dostępna.

  • Internet Explorer:

Należy włączyć przeglądarkę i nacisnąć klawisze Ctrl+Shift+Delete, w okienku zaznaczyć tylko pola „Tymczasowe pliki internetowe i pliki witryn internetowych”, ”Pliki cookie i dane witryn internetowych”.

Po restarcie przeglądarki książka powinna być dostępna.

  • Google Chrome:

Należy włączyć przeglądarkę i nacisnąć klawisze Ctrl+Shift+Delete, w okienku zaznaczyć tylko pola „Pliki cookie oraz inne dane stron i wtyczek”, „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”.

Po restarcie przeglądarki książka powinna być dostępna.

Jednocześnie informujemy, że za dane odpowiada w chwili obecnej ZTI. ZTI przeprasza za wszelkie błędne dane lub ich brak w nowej książce - związane jest to z koniecznością wprowadzenia danych na serwer domeny.

Wszelkie zmiany związane z książką telefoniczną prosimy zgłaszać na mail book.tel@bn.org.pl. Mail nie zostanie wyłączony i w przyszłości również prosimy o zgłaszanie wszelkich zmian na ten mail. Mail odbierają również pracownicy ZA-G oraz Służby Ochrony.

Kontakt: 
redakcja.witryny@bn.org.pl